• HOME
  • REVISTA GEOPOLITICA
    • BOARD
      • DIPLOMATS
      • NATIONAL BOARD
      • INTERNATIONAL
    • 2022
      • nr. 96-97/2022
      • MAREA NEAGRĂ ÎN VORTEXUL GEOPOLITIC (II)
      • MAREA NEAGRĂ ÎN VORTEXUL GEOPOLITIC (I)
      • nr. 92-93/2022
    • 2021
      • nr. 91/2021
      • nr. 89-90/2021
      • nr. 87-88/2021
      • nr. 86/2021
    • 2020
      • nr. 85/2020
      • nr. 84/2020
      • nr. 83/2020
      • nr. 82/2020
    • 2019
      • nr. 81/2019
      • nr. 80/2019
      • nr. 78-79/2019
      • nr. 77/2019
    • 2018
      • nr. 76/2018
      • nr. 75/2018
      • nr. 74/2018
      • nr. 73/2018
    • 2017
      • nr. 72/2017
      • nr. 71/2017
      • nr. 70/2017
      • nr. 68-69/2017
    • 2016
      • nr. 67/2016
      • nr. 66/2016
      • nr. 64-65/2016
      • nr. 63/2016
    • 2015
      • nr. 62/2015
      • nr. 61/2015
      • nr. 60/2015
      • nr.59/2015 EN
      • nr.59/2015 RO
    • 2014
      • nr. 58/2014
      • nr. 57/2014
      • nr. 56/2014
      • nr. 54-55/2014
    • 2013
      • nr. 53/2013
      • nr. 52/2013
      • nr. 51/2013
      • nr. 49-50/2013
    • 2012
      • nr. 48/2012
      • nr. 47/2012
      • nr. 46/2012
      • nr. 44-45/2012
    • 2011
      • nr. 43/2011
      • nr. 41-42/2011
      • NR. 40/2011
      • nr. 39/2011
    • 2010
      • nr. 38/2010
      • nr. 36-37/2010
      • nr. 35/2010
      • nr. 33-34/2010
    • 2009
      • nr. 32/2009
      • nr. 31/2009
      • nr. 30/2009
      • nr. 29/2009
    • 2008
      • nr. 26/2008
      • nr. 25/2008
      • nr. 28/2008
      • nr. 27/2008
    • 2007
      • nr. 24/2007
      • nr. 23/2007
      • nr. 22/2007
      • nr. 21/2007
    • 2006
      • nr. 20/2006
      • nr. 19/2006
      • nr. 18/2006
      • nr. 16-17/2006
    • 2005
      • nr. 14-15/2005
      • nr. 13/2005
      • nr. 12/2005
      • nr. 11/2005
    • 2004
      • nr. 09-10/2004
      • nr. 07-08/2004
      • nr. 06/2004
      • nr. 04-05/2004
    • 2003
      • nr. 02-03/2003
      • nr. 01/2003
  • EDITORIAL
  • APARIȚII EDITORIALE
  • G-FOCUS

GeoPolitica

Portal de analize geopolitice, strategice si economice

  • ASOCIATIA “ION CONEA”
    • SCOP
    • DONATIONS. SPONSORSHIPS. ADVERTISING
  • Carti TOP FORM
  • G-FOCUS
  • Comanda GEOPOLITICA!
  • ABONAMENTE
  • G-FOCUS
  • CONTACT
  • GDPR
  • 30/03/2023
You are here: Home / TOPICS / GEOECONOMY / Tax Incentives for Innovative Development – German Experience

Tax Incentives for Innovative Development – German Experience

by https://www.geopolitic.ro/author/

21-fig5Oksana BOGITSKAJA

The future of trade relations between Belarus and Germany is the development of industrial, scientific and technical cooperation in high-tech industries, where both countries have the capacity. In this connection it is necessary to develop a set of measures aimed at increasing the growth rate of the Belarusian goods to Germany, to ensure an increase in the share of Belarusian exports of finished products, mainly of machinery, as well as high-tech and knowledge-based.
Improving the efficiency of Belarusian exports to improve the quality of products, the search for new forms of collaboration and cooperation is an urgent problem of trade relations between the two countries. German firms are more active in the Belarusian market, more persistent in the development of joint ventures in bringing the corporate culture in the Belarusian Company. The future of our relations – in the development of industrial and scientific-technical cooperation, knowledge-intensive industries, where our countries have the capacity and competitiveness in the global market.

Stimulente de taxare pentru dezvoltare inovativă – experienţa german

Oksana BOGITSKAJA

Viitorul relaţiilor comerciale între Belarus şi Germania este dezvoltarea cooperării industriale, ştiinţifice şi tehnice în industriile de tehnologie înaltă, unde ambele ţări deţin capacitatea. În această conexiune este necesar să dezvolte o serie de măsuri destinate pentru creşterea ratei de creştere a bunurilor belaruse în Germania, pentru a asigura o creştere în proporţia exporturilor belaruse de produse manufacturate, în principal maşinării, precum şi cele bazate pe tehnologii înalte şi bazate pe cunoaştere. Îmbunătăţirea eficienţei exporturilor belaruse pentru a îmbunătăţi calitatea produselor, căutarea a noi forme de colaborare şi cooperare este problema urgentă a relaţiilor comerciale între cele două ţări. Firmele germane sunt mai active pe piaţa belarusă, mai persistente în dezvoltarea proiectelor comune în a duce cultura corporatistă în compania belarusă. Viitorul relaţiilor noastre – în dezvoltarea cooperării industriale şi ştiinţifico-tehnice, industrii intensive din punct de vedere al cunoaşterii, unde ţările noastre au capacitatea şi competitivitatea pe piaţa globală.

Related

Filed Under: GEOECONOMY Tagged With: Belarus, Belarusian exports, colaborare, collaboration, cooperare, cooperation, dezvoltare inovativa, exporturi belaruse, Germania, Germany, incentive, innovative development, mutual relationships, tax incentives, trade relations

About

ARTICOL INTEGRAL
Pe geopolitic.ro sunt publicate abstracte ale articolelor publicate în Revista GEOPOLITICA, care poate fi comandată pe www.geopoliticamagazine.com, în format tipărit sau electronic.

PARTNERS

AUTHORS

Directioneaza 3,5% catre Revista Geopolitica! Descarca de aici formularul!

PHOTOSGALLERY

INTERNATIONAL BOARD

NOUTATI EDITORIALE

Colectia GeoPolitica

Colectia GeoStrategie

Colectia GeoIntelligence

Colectia GeoIstorie

KEYWORD

Asia Centrală (26) Azerbaijan (27) Black Sea (43) carte (37) China (71) conflict (36) cooperare (29) criza (30) energie (28) energy (27) EU (45) Europa (35) European Union (41) geopolitica (157) geopolitics (54) globalizare (55) identitate (26) integrare (28) internationala (32) Irak (47) Iran (62) Islam (41) lansare (44) marea neagra (94) NATO (96) Orientul Mijlociu (29) putere (26) religie (26) Romania (184) Rusia (123) Russia (78) securitate (85) security (48) strategy (26) SUA (77) terorism (56) terrorism (34) Turcia (67) Turkey (38) Ucraina (57) UE (99) Ukraine (48) Uniunea Europeană (55) USA (30) şcoală (33)

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Google+
GeoPolitica Copyright © 2015 - Log in