• HOME
  • REVISTA GEOPOLITICA
    • BOARD
      • DIPLOMATS
      • NATIONAL BOARD
      • INTERNATIONAL
    • 2022
      • nr. 96-97/2022
      • MAREA NEAGRĂ ÎN VORTEXUL GEOPOLITIC (II)
      • MAREA NEAGRĂ ÎN VORTEXUL GEOPOLITIC (I)
      • nr. 92-93/2022
    • 2021
      • nr. 91/2021
      • nr. 89-90/2021
      • nr. 87-88/2021
      • nr. 86/2021
    • 2020
      • nr. 85/2020
      • nr. 84/2020
      • nr. 83/2020
      • nr. 82/2020
    • 2019
      • nr. 81/2019
      • nr. 80/2019
      • nr. 78-79/2019
      • nr. 77/2019
    • 2018
      • nr. 76/2018
      • nr. 75/2018
      • nr. 74/2018
      • nr. 73/2018
    • 2017
      • nr. 72/2017
      • nr. 71/2017
      • nr. 70/2017
      • nr. 68-69/2017
    • 2016
      • nr. 67/2016
      • nr. 66/2016
      • nr. 64-65/2016
      • nr. 63/2016
    • 2015
      • nr. 62/2015
      • nr. 61/2015
      • nr. 60/2015
      • nr.59/2015 EN
      • nr.59/2015 RO
    • 2014
      • nr. 58/2014
      • nr. 57/2014
      • nr. 56/2014
      • nr. 54-55/2014
    • 2013
      • nr. 53/2013
      • nr. 52/2013
      • nr. 51/2013
      • nr. 49-50/2013
    • 2012
      • nr. 48/2012
      • nr. 47/2012
      • nr. 46/2012
      • nr. 44-45/2012
    • 2011
      • nr. 43/2011
      • nr. 41-42/2011
      • NR. 40/2011
      • nr. 39/2011
    • 2010
      • nr. 38/2010
      • nr. 36-37/2010
      • nr. 35/2010
      • nr. 33-34/2010
    • 2009
      • nr. 32/2009
      • nr. 31/2009
      • nr. 30/2009
      • nr. 29/2009
    • 2008
      • nr. 26/2008
      • nr. 25/2008
      • nr. 28/2008
      • nr. 27/2008
    • 2007
      • nr. 24/2007
      • nr. 23/2007
      • nr. 22/2007
      • nr. 21/2007
    • 2006
      • nr. 20/2006
      • nr. 19/2006
      • nr. 18/2006
      • nr. 16-17/2006
    • 2005
      • nr. 14-15/2005
      • nr. 13/2005
      • nr. 12/2005
      • nr. 11/2005
    • 2004
      • nr. 09-10/2004
      • nr. 07-08/2004
      • nr. 06/2004
      • nr. 04-05/2004
    • 2003
      • nr. 02-03/2003
      • nr. 01/2003
  • EDITORIAL
  • APARIȚII EDITORIALE
  • G-FOCUS

GeoPolitica

Portal de analize geopolitice, strategice si economice

  • ASOCIATIA “ION CONEA”
    • SCOP
    • DONATIONS. SPONSORSHIPS. ADVERTISING
  • Carti TOP FORM
  • G-FOCUS
  • Comanda GEOPOLITICA!
  • ABONAMENTE
  • G-FOCUS
  • CONTACT
  • GDPR
  • 25/03/2023
You are here: Home / TOPICS / GEOECONOMY / Marketing Strategy in Conditions of a Crisis and Challenges for Strategic Marketing in XXI Century

Marketing Strategy in Conditions of a Crisis and Challenges for Strategic Marketing in XXI Century

by https://www.geopolitic.ro/author/

Katerina-IlieskaKarolina ILIESKA

In the critical conditions, when the shortage, inflation and recession are approaching, the enterprise has to know how to adapt its marketing strategy to the new economic working conditions. A strategy remarketing has to be done.
Time is an important factor for the marketing strategy in the critical conditions. Also, running the enterprise from higher stages would be necessary. Therefore, the problem of optimal marketing strategy will be solved by applying the method of dynamic programming.
Strategic marketing should evaluate from “theory of chaos-market economy” via “theory of games-competitive behaviour” to “systematic approach – multidisciplinary strategic marketing”.

Strategia de marketing în condițiile unei crize și provocări pentru marketing strategic în secolul XXI

În condițiile critice, atunci când penuria, inflația și recesiunea se apropie, întreprinderea trebuie să știe cum să-și adapteze strategia de marketing la noile condiții de muncă economice. O strategie de remarketing trebuie să fie făcută.
Timpul este un factor important pentru strategia de marketing în condițiile critice. De asemenea, conducerea întreprinderii din etapele superioare vor fi necesare. Prin urmare, problema strategiei optime de marketing va fi rezolvată prin aplicarea metodei programării dinamice.
Marketingul strategic ar trebui să evalueze din “teoria haosului economiei de piață”, prin “teoria jocurilor – comportament competitiv” la “abordare sistematică – marketing strategic multidisciplinar”.

Related

Filed Under: GEOECONOMY Tagged With: crisis, criza, marketing strategy, strategic marketing, strategie de marketing, teoria haosului economiei de piață, teoria jocurilor - comportament competitiv, theory of chaos-market economy, theory of games-competitive behaviour

About

ARTICOL INTEGRAL
Pe geopolitic.ro sunt publicate abstracte ale articolelor publicate în Revista GEOPOLITICA, care poate fi comandată pe www.geopoliticamagazine.com, în format tipărit sau electronic.

PARTNERS

AUTHORS

Directioneaza 3,5% catre Revista Geopolitica! Descarca de aici formularul!

PHOTOSGALLERY

INTERNATIONAL BOARD

NOUTATI EDITORIALE

Colectia GeoPolitica

Colectia GeoStrategie

Colectia GeoIntelligence

Colectia GeoIstorie

KEYWORD

Asia Centrală (26) Azerbaijan (27) Black Sea (43) carte (37) China (71) conflict (36) cooperare (29) criza (30) energie (28) energy (27) EU (45) Europa (35) European Union (41) geopolitica (157) geopolitics (54) globalizare (55) identitate (26) integrare (28) internationala (32) Irak (47) Iran (62) Islam (41) lansare (44) marea neagra (94) NATO (96) Orientul Mijlociu (29) putere (26) religie (26) Romania (184) Rusia (123) Russia (78) securitate (85) security (48) strategy (26) SUA (77) terorism (56) terrorism (34) Turcia (67) Turkey (38) Ucraina (57) UE (99) Ukraine (48) Uniunea Europeană (55) USA (30) şcoală (33)

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Google+
GeoPolitica Copyright © 2015 - Log in