In the critical conditions, when the shortage, inflation and recession are approaching, the enterprise has to know how to adapt its marketing strategy to the new economic working conditions. A strategy remarketing has to be done.
Time is an important factor for the marketing strategy in the critical conditions. Also, running the enterprise from higher stages would be necessary. Therefore, the problem of optimal marketing strategy will be solved by applying the method of dynamic programming.
Strategic marketing should evaluate from “theory of chaos-market economy” via “theory of games-competitive behaviour” to “systematic approach – multidisciplinary strategic marketing”.
Strategia de marketing în condițiile unei crize și provocări pentru marketing strategic în secolul XXI
În condițiile critice, atunci când penuria, inflația și recesiunea se apropie, întreprinderea trebuie să știe cum să-și adapteze strategia de marketing la noile condiții de muncă economice. O strategie de remarketing trebuie să fie făcută.
Timpul este un factor important pentru strategia de marketing în condițiile critice. De asemenea, conducerea întreprinderii din etapele superioare vor fi necesare. Prin urmare, problema strategiei optime de marketing va fi rezolvată prin aplicarea metodei programării dinamice.
Marketingul strategic ar trebui să evalueze din “teoria haosului economiei de piață”, prin “teoria jocurilor – comportament competitiv” la “abordare sistematică – marketing strategic multidisciplinar”.
Coments