• HOME
  • REVISTA GEOPOLITICA
    • BOARD
      • DIPLOMATS
      • NATIONAL BOARD
      • INTERNATIONAL
    • 2022
      • nr. 92-93/2022
      • MAREA NEAGRĂ ÎN VORTEXUL GEOPOLITIC (I)
      • MAREA NEAGRĂ ÎN VORTEXUL GEOPOLITIC (II)
    • 2021
      • nr. 91/2021
      • nr. 89-90/2021
      • nr. 87-88/2021
      • nr. 86/2021
    • 2020
      • nr. 85/2020
      • nr. 84/2020
      • nr. 83/2020
      • nr. 82/2020
    • 2019
      • nr. 81/2019
      • nr. 80/2019
      • nr. 78-79/2019
      • nr. 77/2019
    • 2018
      • nr. 76/2018
      • nr. 75/2018
      • nr. 74/2018
      • nr. 73/2018
    • 2017
      • nr. 72/2017
      • nr. 71/2017
      • nr. 70/2017
      • nr. 68-69/2017
    • 2016
      • nr. 67/2016
      • nr. 66/2016
      • nr. 64-65/2016
      • nr. 63/2016
    • 2015
      • nr. 62/2015
      • nr. 61/2015
      • nr. 60/2015
      • nr.59/2015 EN
      • nr.59/2015 RO
    • 2014
      • nr. 58/2014
      • nr. 57/2014
      • nr. 56/2014
      • nr. 54-55/2014
    • 2013
      • nr. 53/2013
      • nr. 52/2013
      • nr. 51/2013
      • nr. 49-50/2013
    • 2012
      • nr. 48/2012
      • nr. 47/2012
      • nr. 46/2012
      • nr. 44-45/2012
    • 2011
      • nr. 43/2011
      • nr. 41-42/2011
      • NR. 40/2011
      • nr. 39/2011
    • 2010
      • nr. 38/2010
      • nr. 36-37/2010
      • nr. 35/2010
      • nr. 33-34/2010
    • 2009
      • nr. 32/2009
      • nr. 31/2009
      • nr. 30/2009
      • nr. 29/2009
    • 2008
      • nr. 26/2008
      • nr. 25/2008
      • nr. 28/2008
      • nr. 27/2008
    • 2007
      • nr. 24/2007
      • nr. 23/2007
      • nr. 22/2007
      • nr. 21/2007
    • 2006
      • nr. 20/2006
      • nr. 19/2006
      • nr. 18/2006
      • nr. 16-17/2006
    • 2005
      • nr. 14-15/2005
      • nr. 13/2005
      • nr. 12/2005
      • nr. 11/2005
    • 2004
      • nr. 09-10/2004
      • nr. 07-08/2004
      • nr. 06/2004
      • nr. 04-05/2004
    • 2003
      • nr. 02-03/2003
      • nr. 01/2003
  • EDITORIAL
  • APARIȚII EDITORIALE
  • G-FOCUS

GeoPolitica

Portal de analize geopolitice, strategice si economice

  • ASOCIATIA “ION CONEA”
    • SCOP
    • DONATIONS. SPONSORSHIPS. ADVERTISING
  • Carti TOP FORM
  • G-FOCUS
  • Comanda GEOPOLITICA!
  • ABONAMENTE
  • G-FOCUS
  • CONTACT
  • GDPR
  • 07/02/2023
You are here: Home / DONATIONS. SPONSORSHIPS. ADVERTISING / SPONSORIZARE

SPONSORIZARE

Vrei să faci sponsorizări ? Citește aici legea sponsorizării

DONAȚIE 20%

COMPANIILE POT REDIRECTIONA 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT CATRE UN ONG CARE SUSTINE O CAUZA SOCIALA.

Este simplu si nu costa nimic!

Conform Art. 31 (4), Titlul II, din Codul Fiscal, pentru a putea fi scazuta din impozitul pe profit aferent anului fiscal 2015, suma redirecţionată trebuie sa indeplineasca cumulativ 3 conditii: sa nu depaseasca 20% din impozitul pe profit, sa nu depaseasca 3 la mie din cifra de afaceri. trebuie virata catre ONG/Asociatie pana la 31 decembrie 2017.

Procedura de redirectionare:

Procedura in sine este una extreme de facila, presupunand eforturi minime din partea societatii comerciale. Astfel, in urma alegerii unei organizatii sau cauze a carei sprijin se urmareste, se va intocmi un contract de sponsorizare. De mentionat este faptul ca societatea va trebui sa realizeze, la momentul redactarii contractului, o estimare a valorii cotei de 20% deoarece sponsorizarea trebuie sa fie inregistrata in contabilitate in anul pentru care se face plata impozitului (anul anterior momentului platii efective). Contractul astfel finalizat va fi apoi trimis ONG-ului in cauza, care il va semna si stampila, cu obligatia de a returna companiei exemplarul primit. Contractul astfel incheiat constituie dovada actului de mecenat, iar in baza acestuia se va realiza redirectionarea.

Suma ce urmeaza a fi donata este considerata cheltuiala nedeductibila si se constituie ca un credit fiscal. Nu afecteaza baza de impozitare. Iar in momentul platii impozitului pe profit, catre ANAF, se va achita doar restul din impozit.

In cazul in  care compania nu a avut profit, aceasta poate sa apeleze la creditul fiscal. Aceasta ii permite practic sa realizeze sponsorizari chiar dacă nu obtine profit în anul respectiv, suma fiind acoperita de un credit fiscal disponibil pe o perioadă de sapte ani. Pe masura ce situatia companiei se imbunatateste, aceasta isi poate deduce din impozitul pe profit viitor sponsorizarile realizate în anii precedenti si acumulate în creditul fiscal.

Banii obținuți sunt folosiți pentru publicarea Revistei GeoPolitica, organizarea Școlii Internaționale de Vară GeoPolitica, organizarea de evenimente științifice (simpozioane, mese rotunde, Geopolitica Club Romania, Geopolitica Club Cafe ș.a.), tipărirea de cărți științifice și participarea le evenimente internaționale.

Doresti sa devii sponsor al Revistei GeoPolitica?
Descarca aici contractul de sponsorizare.
Cheltuielile de sponsorizare pot fi scazute din impozitul pe profit datorat Statului.

Dorești mai multe detalii?
Te rog să ne contactezi!

PARTNERS

AUTHORS

PHOTOSGALLERY

INTERNATIONAL BOARD

NOUTATI EDITORIALE

Colectia GeoPolitica

Colectia GeoStrategie

Colectia GeoIntelligence

Colectia GeoIstorie

KEYWORD

Asia Centrală (26) Azerbaijan (27) Black Sea (43) carte (37) China (71) conflict (36) cooperare (29) criza (30) energie (28) energy (27) EU (45) Europa (35) European Union (41) geopolitica (157) geopolitics (54) globalizare (55) identitate (26) integrare (28) internationala (32) Irak (47) Iran (62) Islam (41) lansare (44) marea neagra (94) NATO (96) Orientul Mijlociu (29) putere (26) religie (26) Romania (184) Rusia (123) Russia (78) securitate (85) security (48) strategy (26) SUA (77) terorism (56) terrorism (34) Turcia (67) Turkey (38) Ucraina (57) UE (99) Ukraine (48) Uniunea Europeană (55) USA (30) şcoală (33)

Social Media

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Google+
GeoPolitica Copyright © 2015 - Log in