Senem B. CEVIK-ERSAYDI
Public diplomacy is the phenomenon of the century which has been implemented as a strategy to win the hearts and minds of foreign audiences to get end results in policy programs. Public diplomacy is a long term process that draws from various disciplines such as public relations, international relations and marketing. Analyses on public relations generally tend to ignore the identity concept which is necessary in creating soft power. As a tool of soft power public diplomacy is now a broadly accepted concept in mid-level states such as Turkey which has been dubbed as the rising star of the changing Middle East. This paper draws from various public relations and marketing concepts to define what values Turkey can offer in terms of public diplomacy.
O abordare teoretică a eforturilor de relaţii publice internaţionale ale Turciei: un caz de diplomaţie publică
Senem B. CEVIK-ERSAYDI
Diplomaţia publică este fenomenul secolului care a fost implementat ca o strategie pentru a câştiga inimile şi minţile audienţelor pentru a obţine rezultate finale în programele politicilor. Diplomaţia publică este un proces pe termen lung care extrage din diverse discipline precum relaţii publice, relaţii internaţionale şi marketing. Analizele de relaţii publice tind să ignore conceptul de identitate care este necesar în crearea de soft power. Ca instrument al soft power diplomaţia publică este acum un concept larg acceptat în state de nivel mijlociu care a fost etichetată drept steaua care răsare a Orientului Mijlociu în schimbare. Acest articol extrage din diferite concepte de relaţii publice şi marketing pentru a defini ce valori poate oferi Turcia în termeni de diplomaţie publică.
Coments